sobota 16. januára 2010

Dollhouse S02E12, alebo prečo práve Boyd?

Pozor spoilery: Ak ste dopozerali predošlý diel seriálu Dollhouse "Getting Closer" tak ste pravdepodobne boli rovnako ako ja prekvapený zvratom na konci epizódy. A možno vás tiež rovnako prekvapilo pokračovanie v epizóde "The Hollow Me"

Nuž, Boyd je hlavný šéf Russumu. To mi fakt dáko nejde do hlavy. Ani to ako to bolo celé vysvetlené v dnešnej epizóde. A čo je najhoršie, tento fakt si scenáristi vymysleli až počas druhej série. Takže ťažko hľadať späť daké odkazy, náznaky, proste hocičo. Istým pozitívom epizóda podľa mňa bolo vysvetlenie prečo je Echo taká špeciálna a čo s ňou Boyd vlastne zamýšľal. Koniec bol celkom pekný, typický americký... a práve ten som u Jossa Whedona nečakal. Áno, síce dej pokračuje o desať rokov na to - a začína apocalypsa, ale to by som už nebral ako plnohodnotnú súčasť seriálu. Ani neviem prečo. Celkovo, dáko ma druhá séria dollhousu sklamala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára