streda 27. januára 2010

Heroes S04E17 - The Art of Deception


Epizódu seriálu Heroes 4x15 som tuším vychváli... hneď nasledujúcu som strašne skritizoval. A dáko sa to opakuje, po odvysielaní epizódy The Art of Deception mám zas z Heroes dobrý pocit. :)

Epizóda sa mi naozaj páčila, chytila ma a mala niekoľko prekvapivých momentov. A to nielen so Samuelom Sullivanom. Áno, hovorím o Sylarovi. Sylar, alebo Zachary Quinto seriál stále zachraňuje a dokazuje, že je snáď najlepším hercom v tejto show (jasne, že je, inač by predsa nehral v Star Treku XI). Dejová línia so Sylarom a Mattom v tejto epke bola fakt dobrá - a zistili sme, že niečo zlé zo Sylara ostalo v Mattovej hlave, to som nečakal. To zamurovanie na konci bolo fakt drsné, a keď Peter Petrelli zaklopal u Matta doma na dvere, tam mi skladačka do seba zapadla.

Ešte ma napadla jedna vec, minulá epizóda sa mi nepáčila - bol v nej Hiro a Ando. Táto sa mi páčila a obaja spomínaný hrdinovia v nej neboli. Kedysi som ich mal veľmi rád, ale teraz si naozaj myslím, že ich dejová línia v Heroes už stratila svoje čaro.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára