piatok 22. januára 2010

Heroes S04E16 - Pass/Fail

Nedávno som vychválil posledné epizódy seriálu Heroes, špeciálne epizódu Upon This Rock. Včera som pozrel najnovšiu epizódu 4x16 Pass/Fail a som trochu sklamaný. Myslel som, že seriál sa zas konečne vybral dobrým smerom. Ale asi to bolo len chvíľkové vybočenie.

V najnovšej epizóde prebiehal proces s Hirom (imaginárny proces), kým Hiro bol v kóme v nemocnici. Takýchto vecí bolo v Heroes fakt dosť, tak som čakal dačo nové. Avšak jediné zaujímavé bolo chvíľkové objavenie postavy Adama. A to je všetko :(. Proces bol zle spravený, porovnávať ho môžeme s podobnými procesmi v BSG, či v SGU (epizóda 1x10 Justice). A Heroes v porovnaní prehrali, na celej čiare. Snáď sa tvorcovia aj z toho poučia a ďalšie diely nám prinesú dačo naozaj nové.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára